SERVICE
Van begin tot…

Onze producten staan bekend om de zeer lange levensduur, onze service is net zo oneindig. Want bij Taks Handling Systems slaat kwaliteit niet alleen op onze producten. Vanaf het allereerste moment dat u met Taks Handling Systems in contact bent, streven we naar een kwalitatieve relatie. Service en vertrouwen vormen hierin de rode draad. Aan de basis van dit hoge serviceniveau ligt onze jarenlange ervaring aangevuld met specifieke kennis uit landen waar onze (service)dealers actief zijn.

Nadat uw Blueprint for Efficiency is getekend, bouwen en testen we het systeem in eigen beheer. Korte lijnen en transparantie zijn de sleutelwoorden tijdens deze fase. Pas na onze strenge kwaliteitscontrole wordt het systeem gereed gemaakt voor installatie op uw locatie. Ons eigen serviceteam staat ook na de installatie voor u klaar, zelfs buiten reguliere openingstijden. De servicecontracten en snelle responstijd bij incidenten verzekeren u een lage downtime. Want ook als het om service en onderhoud gaat moet de efficiency gewaarborgd blijven.

SERVICE
Van begin tot…

Onze producten staan bekend om de zeer lange levensduur, onze service is net zo oneindig. Want bij Taks Handling Systems slaat kwaliteit niet alleen op onze producten. Vanaf het allereerste moment dat u met Taks Handling Systems in contact bent, streven we naar een kwalitatieve relatie. Service en vertrouwen vormen hierin de rode draad. Aan de basis van dit hoge serviceniveau ligt onze jarenlange ervaring aangevuld met specifieke kennis uit landen waar onze (service)dealers actief zijn.

Nadat uw Blueprint for Efficiency is getekend, bouwen en testen we het systeem in eigen beheer. Korte lijnen en transparantie zijn de sleutelwoorden tijdens deze fase. Pas na onze strenge kwaliteitscontrole wordt het systeem gereed gemaakt voor installatie op uw locatie. Ons eigen serviceteam staat ook na de installatie voor u klaar, zelfs buiten reguliere openingstijden. De onderhoudscontracten en snelle responstijd bij incidenten verzekeren u een lage downtime. Want ook als het om service en onderhoud gaat moet de efficiency gewaarborgd blijven.

SERVICECONTRACTEN

Een minimale downtime van uw machines is van essentieel belang. Met regulier onderhoud en tijdig vervangen van slijtageonderdelen kunnen mogelijke problemen worden voorkomen. De Taks service- en onderhoudscontracten bieden u de mogelijkheid uw machines in topconditie te houden. Ook dat is een zorg minder.

Informeer bij onze serviceafdeling naar de mogelijkheden voor uw machine(s):
service@taks.nl of bel naar 088 555 2000

SERVICECONTRACTEN

Een minimale downtime van uw machines is van essentieel belang. Met regulier onderhoud en tijdig vervangen van slijtageonderdelen kunnen mogelijke problemen worden voorkomen. De Taks service- en onderhoudscontracten bieden u de mogelijkheid uw machines in topconditie te houden. Ook dat is een zorg minder.

Informeer bij onze serviceafdeling naar de mogelijkheden voor uw machine(s):
service@taks.nl of bel naar 088 555 2000

ONDERDELEN

Onderdelen voor uw machine of installatie kunt u eenvoudig bestellen via ons serviceteam. Vanuit ons magazijn wordt u bestelling dezelfde dag nog verstuurd* want snelheid zit niet alleen in onze machines. Heeft u advies nodig bij het bestellen van (reserve)onderdelen? Onze serviceafdeling staat voor u klaar.

*indien het product voorradig is

ONDERDELEN

Onderdelen voor uw machine of installatie kunt u eenvoudig bestellen via ons serviceteam. Vanuit ons magazijn wordt u bestelling dezelfde dag nog verstuurd* want snelheid zit niet alleen in onze machines. Heeft u advies nodig bij het bestellen van (reserve)onderdelen? Onze serviceafdeling staat voor u klaar.

*indien het product voorradig is

SERVICEVRAGEN
De serviceafdeling is bereikbaar

Heeft u onverwachts problemen, dan is een snelle responstijd van cruciaal belang om de downtime zo laag mogelijk te houden. Alle Taks systemen zijn uitgerust met een internetconnectie zodat we niet alleen snel kunnen reageren op uw probleem, we hebben ook de mogelijkheid om deze op afstand voor u op te lossen. Met onze remote service leggen we ook het innovatieniveau in onze service op ongekende hoogte.

Maandag tot en met vrijdag
van 8.00 tot 16.45 uur via nummer
088 555 2000

minder dringende service en vragen
Stuur een email naar
service@taks.nl

Wij zullen uw email zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Dringende SERVICEVRAGEN op zaterdagochtend
van 8.00 tot 12.00 uur via nummer
06 10 02 64 04

Dringende sERVICEVRAGEN op feestdagen
(die op een werkdag vallen) via nummer
06 10 02 64 04